proiecte

PROIECTE CU FINANȚARE EUROPEANĂ NERAMBURSABILĂ

Dezvoltarea inteligenței emoționale a elevilor 

 

 

Componenta emoțională a educației este obligatorie în unele țări din UE, în timp ce în altele nu există, de exemplu, proiectul EQstudents este un proiect unic care abordează lipsa unui curriculum structurat în sistemele educaționale naționale în ceea ce privește dezvoltarea componentelor emoționale în școlile primare și gimnaziale, așa cum este înțeles de Goleman (accent pe realizările științifice, dezvoltarea inteligenței cognitive).

Hartă interactivă pentru turismul verde pentru persoanele cu dizabilități  

2021-1-RO01-KA220-ADU-000028259

Pentru a inspira persoanele cu handicap să ducă o viață activă nu este doar o responsabilitate socială - există un caz de afaceri convingător, deoarece poate stimula competitivitatea și capacitatea întreprinderilor și a societății UE. Proiectul GreenTour evidențiază ca extrem de importantă necesitatea de a promova incluziunea socială și un acces mai bun al persoanelor cu handicap la posibilitățile existente de turism verde și de a promova sustenabilitatea mediului în industria turismului. România și Bulgaria trebuie să își consolideze cadrul instituțional pentru a proteja mai bine drepturile persoanelor cu dizabilități.  De fapt, există o serie de bariere, nu numai arhitecturale, ci și culturale, de comunicare și de acceptare socială, care împiedică exprimarea deplină a voinței de a participa la viața socială șiculturală și de a se dedica activităților de agrement. În plus, procesul actual de reformă, care vizează reducerea numărului de persoane instituționalizate, nu reușește să asigure schimbările structurale reale necesare pentru a le asigura accesul la serviciile comunitare".

True to Age, True to Gender  

Erasmus +

 

Output 2022: „Adevăr despre vârstă, adevăr despre gen. Ce ar trebui să știe formatorii din domeniul educației adulților și dezvoltatorii de programe despre capitalul de gen, problemele sociale și valorile femeilor vârstnice”

Proiectul TAG este realizat de un parteneriat internațional și multispectral format din șapte parteneri din România (ATFCT), Spania, Slovenia, Germania, Italia, Portugalia și Franța.

Acest parteneriat a fost format din convingerile puternice ale organizațiilor partenere conform cărora educația adulților în vârstă are relevanță europeană, deoarece tratează un fapt incontestabil în întreaga Europă: populația îmbătrânește, dar nu se implică în învățare de-a lungul vieții într-un anumit ritm sau ritm potrivit. Într-o lume în schimbare rapidă, adulții în vârstă sunt forțați în medii noi și provocatoare, care necesită noi abilități și atitudini care pot fi dobândite doar prin educație și formare. În ciuda numeroaselor eforturi depuse de instituțiile UE pentru a promova învățarea pe tot parcursul vieții, există încă o mare parte a populației, și anume adulții în vârstă, care a rămas în urmă. În acest sens, educația adulților are o mare importanță pentru a încuraja oamenii în vârsta să fie mai activi și mai participativi în sferele sociale și civice.

Augmented learning approach for personal care  

 

C@RE își propune să ofere noile competente digitale și de management relațional și emoțional certute pe piața muncii noilor lucrători din domeniul îngrijirii, pentru a îmbunătăți calitatea muncii în acest sector și pentru a contribui la scăderea cererii de lucrători calificați. Acest proiect are ca scop sprijinirea programului de educație și formare profesională pentru a oferi competențe profesionale și oportunități de învățare la locul de muncă, care să răspundă la ciclurile economice în schimbare și la piața muncii. Lucrătorii din domeniul îngrijirii trebuie să continue să învețe competențe care sunt actualizate în mod constant și pe care lumea muncii continuă să le solicite. 

E/I:MOTION - Rețele comunitare neconvenționale și învățare în sprijinul integrării tinerilor marginalizați  

2017-2-RO01-KA205-037653

 

E/I:Motion

 Erasmus +

În cursul lunii octombrie 2017, ATFCT a început derularea proiectului „E/I-MOTION: Unconventional Community Networks and Learning in Support for Marginalised Youth Integration” finanțat din fonduri europene nerambursabile, în cadrul programului Erasmus+, Acțiunea KA2, domeniul tineret, în calitate de coordonator.

Page 2 of 3